Spring til indhold
Willy Kok > Ikke kategoriseret > Vinter ved vårtide

Vinter ved vårtide

Busturen til Ebeltoft er efterhånden en vanesag, og den indgår som oftest som en forlængelse af morgensøvnen. Også denne gang var der udsigt til snedækkede marker. Vi håber, at foråret snart tager sig sammen og får sat et eftertrykkeligt punktum for denne meget langstrakte vinter.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *